کاملترین آموزش قالب وودمارت در ایران وودمارت (یونی وودمارت)
افزونه راکت وردپرس
اطلاعات کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



لینک دوستان
نویسندگان
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 33
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 141
:: باردید دیروز : 3
:: بازدید هفته : 141
:: بازدید ماه : 213
:: بازدید سال : 2822
:: بازدید کلی : 5021
کاملترین آموزش قالب وودمارت در ایران وودمارت (یونی وودمارت)

 

آموزش قالب وودمارت در ایران وودمارت

موضوعی که در این زمینه وجود دارد این است که شما در سایت ممکن است از المنتور استفاده کنید و این مورد باعث خواهد شد سرعت سایت کمی کمتر شود که همین موضوع این قالب را از عنوان بهترین قالب فروشگاهی وردپرس دور میکند البته شما با استفاده از افزونه های بهینه ساز می توانید این مشکل را رفع کنید. در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر در مورد منوهای وردپرس صفحه، آموزش ایجاد منو در وردپرس را ببینید.

آموزش کار با قالب وودمارت

آموزش تنظیملت قالب را با بررسی تنظیمات عمومی قالب شروع می کنیم. در این بخش یک سری تنظیمات کلی سایت در دسترس هستند. مواردی مثل تنظیم طرح بندی و چیدمان کلی سایت را در این فصل یاد می گیرید. سپس به سایر منوها می رسیم. ساخت بنر هدر و نمایش پیام های مهم در بالای هدر را بررسی می کنیم. طراحی پاپ آپ تبلیغاتی و نمایش در سایت، تنظیمات پنجره تائید سن برای سایت هایی که محصولات بزرگسال ارائه می دهند و اطلاعیه قوانین کوکی ها نیز در این فصل بررسی می شوند. همچنین گزینه های ناوبری پایین موبایل و تنظیمات جستجو در ادامه این فصل ارائه می شوند.

  • طرح بندی
  • بنر هدر
  • پاپ آپ تبلیغاتی
  • پنجره تائید سن
  • اطلاعات قانون کوکی
  • ناوبری پایین موبایل
  • جستجو

علاوه بر این، قالب وودمارت گزینه های مختلفی را برای نمایش منو در هر مکان از سایت، به همان تعداد منوها در صورت لزوم فراهم می کند. برای آشنایی بیشتر با بلوک های HTML می توانید، قبل از ادامه این آموزش صفحه بلوک HTML قالب وودمارت را ببینید. برای اطلاعات بیشتر می توانید صفحه سربرگ ساز وودمارت را ببینید. گزینه ای است برای اضافه کردن، راهنما به بالای آیتم منو. در این قالب و با استفاده از صفحه ساز حرفه ای ویژوال کامپوزر شما به راحتی می توانید بدون حتی یک خط کدنویسی و فقط با کشید و رها کردن ماوس یک هدر جدید ، یک اسلایدر زیبا ، یک فوتر جذاب و هر مورد دیگری که دوست دارید ایجاد نمایید. در قالب وودمارت تمام منوهای خود را می توانید در قسمت نمایش » فهرست ها مدیریت کنید. برای اینکار به قسمت نمایش » فهرست ها مراجعه کنید و بر روی آیتم منو موردنظر خود کلیک کنید، تا گزینه های آن نمایش داده شود. برای اضافه کردن آنها می توانید در پیشخوان وردپرس به قسمت بلوک های HTML » افزودن مراجعه کنید.

یکی از مزیت های بی نظیر وودمارت تعداد دموهای زیاد و متنوع این قالب در حوزه های کاری مختلف است. دموهای قالب وودمارت امکان راه اندازی سریع سایت در هر موضوعی را به شما می دهند. دموها در موضوعات فروشگاهی، فروش فایل، سایت های چندمنظوره، شرکتی و… در بین دموهای این قالب موجود است. پس تقریبا برای طراحی هر نوع وبسایتی می توانید از طرح های آماده موجود استفاده کنید. به علاوه در یونی وودمارت تعداد 144 دمو آماده فارسی نیز به صورت بسته نصبی ارائه شده است.

  • 144 دمو فارسی
  • 72 دمو المنتوری فارسی
  • 72 دمو ویژوال کامپوزر فارسی
  • 144 دمو انگلیسی
  • 72 دمو المنتوری انگلیسی
  • 72 دمو ویژوال کامپوزر انگلیسی

می توانید رنگ تیره یا روشن را برای متن منو کشویی انتخاب کنید. بله تیم ایران وودمارت یک اموزش حرفه ای برای قالب وودمارت خلق کرد. این یک راه حل بسیار مفید برای صاحبان و طراحان سایت است، زیرا شما با خرید قالب وودمارت، هم امکانات گسترده ای نسیبتان می شود و هم دموهای فراوانی را در اختیار خواهید داشت و می توانید از آن ها در طراحی سایت تان استفاده کنید. برای ایجاد یک مگامنو در قالب وودمارت لازم است برای هر مورد از منو ، بلوک HTML را به صورت جداگانه ایجاد کنید. آموزش قالب وودمارت را در 20 جلسه رایگان به صورت ویدیویی از دست ندهید. یکی از ویژگی های بی نظیر در نسخه اختصاصی قالب وودمارت فارسی ارائه بروزرسانی رایگان و همیشگی است. دوره آموزش قالب وودمارت به زبان فارسی در سایت وردپرس باران منتشر شده است. قالب وودمارت رو میشه به سلیقه شخصی خودتون با اون چیزی که مد نظر شماست دراورد و سایت خودتونو طراحی کنید در نظر داشته باشید که یک وبسایت خوب رو باید شما طراحی کنید.

پس برای استفاده از طراحی های آماده و سایت های آماده از هر دو صفحه ساز می توانید استفاده کنید.مگامنوی قالب نیز امکان طراحی به کمک صفحه ساز المنتور دارد. به عنوان مثال میتوانید برای کاربرانی که در سایت نقش همکار دارند را ۱۵ درصد قیمت را کاهش دهید. برای دانلود وودمارت به سایت وردپرس باران مراجعه کنید. به نظرم برای خرید قالب، ابزار وردپرس

رس مناسب تر از راست چین هست البته به لحاظ پشتیبانی. بلوک های مگامنو الگوی صفحه سازهای المنتور یا ویژوال کامپوزر هستند که شامل عناصر منوی اضافی می باشند تا زیر منو مرتب تر و زیباتر به نظر برسد. شناور: با انتخاب این گزینه، بعد از رفتن ماوس بر روی آیتم منو، مگامنو باز می شود. کلیک: با انتخاب این گزینه، بعد از کلیک بر روی آیتم منو، مگامنو باز می شود. بارگیری ایجکس بلوک HTML مگامنو؟

به محض ایجاد بلوک های HTML مگامنو ، می توانید آنها را به آیتم های منو موردنظر خود اضافه کنید. زمانی که حرف از سازگاری و هماهنگی با وردپرس و ووکامرس درمیان باشد، می توانید مطمئن باشید که این قالب با آخرین نسخه های وردپرس و ووکامرس سازگاری کامل دارد تا وب سایت شما دچار هیچ مشکلی نشود. برای تمامی این دموها، بسته نصبی درنظر گرفته ش

ده است که می توانید به راحتی اقدام به راه اندازی سریع سایت نموده و با چند کلیک آن را راه اندازی کنید. قالب وردپرس وودمارت گزینه هایی را برای گسترش توابع پیش فرض منوی وردپرس فراهم می کند که منو را با استفاده از بلوک های مگا منو انعطاف پذیرتر و قدرتمندتر می کند. پیش فرض - منو عرض پیش فرض را خواهد داشت و هیچ گزینه بلوک مگامنویی ظاهر نمی شود. تمام عرض - زیر منو با عرض کامل نمایش داده می شود و همچنین گزینه ای برای انتخاب بلوک HTML ظاهر می شود. تنظیم اندازه - اجازه می دهد تا اندازه دلخواه برای بلوک را تنظیم کنید و همچنین گزینه ای برای انتخاب بلوک HTML ظاهر می شود.

منبع


تعداد بازدید از این مطلب: 121
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

نویسنده : راکت
تاریخ : 1 / 12
نظرات
مطالب مرتبط با این پست

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








درباره ما
به وبلاگ افزونه راکت وردپرس افزونه wp rocket خوش آمدید
منو اصلی
پیوندهای روزانه
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید